Matematika nás baví!

🔷 Krychle a kvádr trochu jinak
Pomocí Connetix jsme tvořili 🧲 3D modely, vytvářeli sítě krychle a kvádru. Z origami jsme složili barevnou Sonobovu krychli 🎨📦. (6. třída)
🧮 V 1. třídě jsme pracovali s Hejného metodou výuky matematiky, která staví na prožitku, objevování a spolupráci 🧠🤝.
Děti matematika bavila – učily se přemýšlet nad úlohami, hledat vlastní řešení a navzájem si je vysvětlovat 💡🗣️.
✨ Velmi oblíbené byly aktivity s dřívky, krychličkami nebo krokováním po „číselné ose“ 👣🔢.
Děti si také oblíbily hry s pohybem, při kterých se zapojovalo celé tělo 🤸♂️🏃♀️.
Díky těmto konkrétním a hravým situacím děti lépe chápaly matematické souvislosti a rozvíjely si vlastní logické myšlení 🧠🧩.
📊 Hejného metoda podporuje nejen porozumění matematice, ale také rozvoj samostatnosti, tvořivosti, schopnosti argumentovat i spolupracovat 🎯🤔🤗.
Nejde o mechanické počítání, ale o pochopení, přemýšlení a radost z objevování 🧮🎉🔍.